1 Aralık 2014 Pazartesi

Yılbaşı için Kapı Süsü

Yılbaşına bir ay kala, her hafta sizlerle bir konu paylaşmaya karar verdim. 
Yılbaşı sabırsızlıkla beklediğim ve en çok sevdiğim tatillerden biri olmasına rağmen nedense henüz yılbaşı moduna giremedim. Yeni yıl konulu filmler izlersem aklıma yeni fikirler gelir düşüncesiyle tam 3 film izledim. 
Açıkçası tam da aradığım şeyi bulduğumu söyleyebilirim.  
İşe giden yol üzerinde, yol boyunca çam ağaçlarının olması sanırım işimi daha da kolaylaştırdı. Budanmış dallar ve üzerindeki kozalakları gördüğümde tam olarak ne yapacağımı o an için bilmeden heyecanla toplamaya başladım. Eve geldiğimde  bu haftaki konum artık netleşmişti. Hemen  dalları üçe böldüm ve misine yardımıyla sardım. Bu işlemi yapmak oldukça zor oldu, çünkü dalları bir arada tutmak  ve birleştirmek için başka bir şeye ihtiyacım vardı. Hemen eski bir elbise askısı buldum, birleşme noktasından kırarak halka haline getirdim. Sonra, dalları halka üzerine tekrar misine yardımıyla tutturdum.




























Fotoğrafta gördüğünüz gibi bir çelengim oldu ama henüz işimiz bitmedi. Üzerini kırmızı çizgili kurdele ve kozalak ile süsledim.  Doğaya zarar vermeden, doğanın bize verdikleriyle çok güzel  bir  çelenk yapmış olduk.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder