18 Ekim 2015 Pazar

Davetiye


Düğün, nişan, özel davetlere gittiğimiz zaman davetiye alır ya da veririz mutlaka. Bazılarımız farklı bulduğu davetiyeler birkitirir bile . Arkadaşlarımızı çağırdığımızda  davetiye verme fikri geldi aklıma. Size misafir gelecek arkadaşınıza ona özel davetiye verdiğiniz zaman kendisini ne kadar özel hissedeceğini düşünsenize, sizin bile kendizi daha özel hissedeceğinizden hiç şüphem yok.


Davetiye yapma işine defterime küçük eskiz çizerek başladım.








































Kurşun kalemle çizdiğim eskizi pilot kalem yardımıyla renklendirdim.
























Siz de bu görseli kullanmak isterseniz yükseğini aşağıda paylaşıyorum. İndirip  çıktısını alarak kullanabilirsiniz.










































Davetiyeyi hazırladıktan sonra sıra geldi davetiyeyi koyacağımız zarfa. Zarf yapmak için A4 boyutunda Kraft kağıt kullandım. Siz Sade A4 beyaz kağıtta kullanabilirsiniz.
Kraft kağıdını ortadan ikiye katlayıp 2 kenarını çift taraflı bantla yapıştırın. 
















Zarfın kenarlarına 1 cm aralık bırakarak işaretleyin. İşaretlediğiniz noktalardan cetvel yardımıyla çapraz çizgiler çizin.



 
 





    













































Bir zarf olurda üzeri pulsuz olurmu hiç. Pulları dekoratif olarak kullanmaya karar verdim. Aşağıda bütün dünyadan örnekleri olan pulların yükseğini bulabilirsiniz. Siz de onları benim gibi sticker kağıdına bastırıp kolayca kullanabilirsiniz.




 






Kullanmak istediğiniz pulları kesip, zarfın üzerine yapıştırın.

  

















































 



Zarfın içine davetiyeyi koyarak davet edeceğiniz arkadaşlarınıza gönderebilirsiniz.




















1 yorum: